درباره شرکت

روغن طلایی نیشابور

شرکت روغن طلایی نیشابور در سال ۹۲ پس از گذشت مراحل چندین ساله طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی و با هدف اعتلای صنعت کشور و ایفای نقشی کوچک از سهم خود در برافراشتن پرچم کشور عزیزمان در تامین نیاز داخلی و تجارت خارجی برای اولین بار در سطح کشور با ظرفیت ۷۵۰ تن در شبانه روز و با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید روغن خام خوراکی و کنجاله از انواع دانه‌های روغنی جهت مصرف کارخانجات تولید روغن نباتی، خوراک دام و طیور به بهره برداری رسیده و فعالیت خود را در سال ۹۳ رسما آغاز نمود. با تلاش مجدانه مدیران و پرنسل این شرکت ضمن توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و امید به الطاف الهی امیدواریم گامی موثر در جهت رسیده با اهداف والای این واحد صنعتی برداشته شود.
از آن جایی که روغن یکی از اصلی ترین مواد غذایی مورد استفاده هر خانواده ایرانی است، ما همواره در تلاش هستیم تا با تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت به بهبود و ارتقای سطح زندگی جامعه ی ایرانی کمک کنیم.

کارخانه روغن طلایی نیشابور

قاسم پرنده رضوانی

سخن مدیر عامل
با استعانت از ایزدمنان، برآنیم که در این دوره از مدیریت کارخانه روغن طلایی نیشابور با پایبندی به اصول و اخلاق حرفه‌ای، رعایت مقررات حاکمیت شرکتی و مدیریت کسب وکار با بهره‌مندی از ظرفیت‌ نیروهای جوان، متخصص و متعهد و بر پایه خردجمعی در راستای نیل به اهداف والای سازمانی بیش از پیش بکوشیم و به ثمره آن، افزایش بهره‌وری و هم افزایی، ایجاد ارزش افزوده، ارتقاء توانمندسازی، انگیزش کارکنان، تأمین مالی در شرکت‌ و توسعه سرمایه‌گذاری‌های مولد جدید و به دنبال آن تحقق سودآوری پایدار در جهت حداکثرسازی منافع ذینفعان به‌خصوص افزایش ارزش دارایی‌ها ومنافع سهامداران دست یابیم.

اعضای هیات مدیره

کارخانه روغن طلایی نیشابور

محمد حسن شجعی مطلق (شرکت خیام سپهر فولاد)

عضو هیات مدیره
کارخانه روغن طلایی نیشابور

غلامحسین هراتی

عضو هیات مدیره
کارخانه روغن طلایی نیشابور

احمد حسین آبادی

عضو هیات مدیره
کارخانه روغن طلایی نیشابور

علی اصغر فخرایی خسرویه

ریاست هیات مدیره

گالری تصاویر

میزان تولید شرکت ما

میزان تولید شرکت روغن طلایی نیشابور

شرکت روغن طلایی نیشابور مفتخر است تا اعلام بدارد با حجم تولید بسیار بالای خود، پاسخگو نیاز مشتریان و همچنین آماده همکاری کامل با کارخانه ها و مراکز مختلف می‌باشد.
81 نفر

پرسنل فعال

700 تن

مخزن روزانه

700 تن

ظرفیت روزانه

40000 تن

ظرفیت انبار